کد خبر : 1987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
-

مسئله جهاد با حرکت انقلاب ایران رشد یافت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:اگر امروز موضوع فلسطین مسئله مهم جهان اسلام محسوب می‌شود، به خاطر مقاومت‌های انجام‌شده مجاهدان درگذشته است از سوی دیگر باید گفت مهم‌ترین مسئله و حادثه قرن اخیر، انقلاب اسلامی ایران بود که با هدایت امام (ره) به سرانجام رسید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی لاریجانی شامگاه دوشنبه در چهارمین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:اگر امروز موضوع فلسطین مسئله مهم جهان اسلام محسوب می‌شود، به خاطر مقاومت‌های انجام‌شده مجاهدان درگذشته است از سوی دیگر باید گفت مهم‌ترین مسئله و حادثه قرن اخیر، انقلاب اسلامی ایران بود که با هدایت امام (ره) به سرانجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی لاریجانی شامگاه دوشنبه در چهارمین اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان بابیان اینکه جریان‌های مجاهدانه، جریان‌های در غربت نیستند چراکه تأثیرگذار در خاورمیانه هستند، ابراز کرد: مجاهدان امروز پیشگام هستند. 

وی بابیان اینکه امروز قدرت های اصلی تنها دولت‌ها نیستند و بلکه جریان‌های مجاهدانه مانند حزب‌الله یک جریان تأثیرگذار محسوب می‌شوند، افزود: امروز باید گفت طرح‌های صلح هیچ‌کدامشان پایبند نیستند چراکه راهی جز مقاومت برای فلسطینی‌ها باقی نمانده است و همچنین وقتی استکبارگران با عبارات موهن با مسلمانان سخن می‌رانند مگر راهی جز ایستادگی می‌ماند.

وی در ادامه گفت: اگر امروز موضوع فلسطین مسئله مهم جهان اسلام محسوب می‌شود، به خاطر مقاومت‌های انجام‌شده مجاهدان درگذشته است از سوی دیگر باید گفت مهم‌ترین مسئله و حادثه قرن اخیر، انقلاب اسلامی ایران بود که با هدایت امام (ره) به سرانجام رسید.

لاریجانی بابیان اینکه انقلاب ما با محورهایی ارزشمندی همچون اسلامیت، حرکت خود را آغاز کرد، تاکید داشت: مسئله جهاد با حرکت انقلاب ایران در میان مسلمانان رشد یافت.‌

وی با باین اینکه تروریست‌ها و تکفیری‌ها چهره غلطی را از دین نشان دادند، ابراز داشت: مجاهدان جان خود را می‌دهند که راحت خلق ایجاد شود اما تروریست‌ها به‌دنبال وحشت خلق هستند حال آنکه امروز مجاهدان جایگاه غربت ندارند، بلکه پیشگام در منطقه بوده و عزت دارند.

رئیس مجلس با بیان اینکه امروز نه فقط دولت‌ها، بلکه جریان‌های مجاهدانه نیز قدرت‌های مهم منطقه هستند، گفت: آمریکا در منطقه ما کشتار به راه انداخته و ماجرا می آفریند، چرا که به دنبال نفت و ثروت این منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.