کد خبر : 2221
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
-

برترین ها جام خوشه چین استان سمنان به مسابقات منطقه ی اعزام شدند

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهایی بومی محلی استان سمنان از اعزام بزرگترین کاروان ورزش روستایی به المپیاد جام خوشه چین منطقه یک کشور با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمود علیزاده با اشاره به اینکه مسابقات منطقه ی جام خوشه چین به میزبانی کرج

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهایی بومی محلی استان سمنان از اعزام بزرگترین کاروان ورزش روستایی به المپیاد جام خوشه چین منطقه یک کشور با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمود علیزاده با اشاره به اینکه مسابقات منطقه ی جام خوشه چین به میزبانی کرج برگزار می شود،افزود :۶۰ ورزشکار استان سمنان در رشته‌های دو  استقامت، فوتبال، والیبال، چوبکشی، هفت سنگ و طنابکشی به منطقه یک کشور، جام “خوشه چین” اعزام شدند.

 وی گفت: ۳۰ ورزشکار در بخش آقایان و ۳۰ ورزشکار در بخش بانوان از سمنان درقالب ۱۲ تیم از روز شنبه 18 آبان ماه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان سمنان خاطرنشان کرد: در منطقه یک کشور،قم ،تهران،البرز،مازندران ،گلستان ،قزوین و سمنان حضور دارند. 

وی گفت : این مسابقات زیر نظر دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش وجوانان در البرز  برگزار خواهد شد.
 
علیزاده برگزاری المپیاد ورزش روستایی و عشایری را بیانگر نگاه مثبت مسئولین  به مقوله ورزش و ایجاد انگیزه و حس رقابت و و آگاهی بخشی و همگانی کردن ورزش میان روستاییان به ویژه نسل جوان و بانوان است.

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان خاطر نشان کرد:این اعزام را در ده ساله گذسته بی سابقه عنوان کرد گفت :این اعزام با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صورت گرفت .

علیزاده در پایان گفت:شرکت کنندگان جام خوشه چین سمنان در این دوره از مسابقات به پویش ایران فعال می پیوندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.