کد خبر : 2452
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان سمنان

برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان سمنان

بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان سمنان با شعار”مدرسه ایمن، جامعه تاب آور” برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با رویکرد “مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور” با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی در همه مدارس این استان همزمان با مدارس

http://rcsy.ir/?p=322374

بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان سمنان با شعار”مدرسه ایمن، جامعه تاب آور” برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا؛ بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با رویکرد “مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور” با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی در همه مدارس این استان همزمان با مدارس کشور برگزار شد.
معاون جوانان در معیت مدیرعامل استان با حضور در بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در آموزشگاه دخترانه راه زینب شهر سمنان باتوجه به شعار مانور سراسری زلزله《مدرسه ایمن جامعه تاب آور 》گفت: دولت مکلف است ایمن سازی مدارس را برعهده بگیرد و همچنین برای ایجاد جامعه تاب آور همگی ما نقشی داریم.
سید حسین زرگر تصریح کرد: جامعه تاب آور جامعه ای است که اگر حادثه ای اتفاق افتاد در کمترین زمان ممکن پاسخگویی صحیح و مناسب را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور ما باید برای آموزش های امداد و کمک های اولیه ی اهمیت ویژه ای قائل بشویم و همگی آن را فرا بگیریم.
وی در ادامه اظهارداشت: امسال جمعیت هلال احمر استان سمنان طرح “دادرس” را در ۱۱۰ مدرسه اجرا می کند که در این طرح دانش آموزان این مدارس با یادگیری کمک های اولیه برای روزهای سخت و مقابله با حوادث تربیت و آماده می شوند.

روابطعمومیجمعیتهلالاحمراستانسمنان

امدادونجات

واحد_جوانان

شعبه_سمنان

? @rednewssemnan

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.