کد خبر : 2676
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
-

پنجاهمین مدرسه اوتیسم در سمنان ساخته می شود

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برای ساخت 1 مدرسه اوتیسم در سمنان متعهد شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دکتر سید جواد حسینی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جمع دست اندرکاران، معلمان، دانش آموزان و پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، متعهد شد 1 باب آموزشگاه

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برای ساخت 1 مدرسه اوتیسم در سمنان متعهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دکتر سید جواد حسینی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جمع دست اندرکاران، معلمان، دانش آموزان و پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، متعهد شد 1 باب آموزشگاه اوتیسم در مرکز استان سمنان ساخته شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از ساخت 1 آموزشگاه 6 کلاسه در ایوان کی، 2 مدرسه 8 کلاسه در سمنان و شاهرود خبر داد.

حسینی افزود:۲۴ هزار معلم در کشور وظیفه آموزش به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را بر عهده دارند.
وی گفت:وزارت آموزش و پرورش به دنبال فراگیری و مناسب‌سازی فضای آموزشی برای تلفیق دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با عادی به جای تفکیک است.
وی خاطرنشان کرد :تحقق و رویکرد تلفیق به جای تفکیک در آموزش به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مدرسه‌های عادی نیازمند پیش نیاز و آموزش است.
حسینی یادآور شد:سه کتاب به منظور آموزش به دانش آموزان عادی در برخورد با دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، سه کتاب برای آموزش خانواده‌ها، ۱۱۹ کتاب در زمینه مناسب‌سازی و ۶۰  برنامه آموزشی تهیه شده است.
رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور گفت:رعایت اصل تطابق و همسان‌سازی در کنار تفاوت موجب شکوفایی استعدادها و در نتیجه توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.
معاون وزیر افزود:منابع انسانی در کشورهای پیشرفته نقش ۶۸ درصدی در توسعه کشور دارند و در ایران نیروی انسانی نقش ۳۲ درصدی در توسعه کشور دارد و باید این نقش افزایش یابد.
گفتنی است :۴۹ مدرسه اوتیسم در کشور وجود دارد و در استان سمنان نیز یک مدرسه اوتیسم ساخته می‌شود.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.