کد خبر : 2851
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
-

وجود قرص مشکوک در کیک و کلوچه‌ها یک جنگ روانی است

دومین نشست تبیینی ، خبری و اطلاع رسانی ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان که بعنوان رئیس دومین نشست تبیینی ، خبری

دومین نشست تبیینی ، خبری و اطلاع رسانی ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان که بعنوان رئیس دومین نشست تبیینی ، خبری و اطلاع رسانی ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان سخن می گفت با اشاره به برگزاری نشست های تبیینی از خبرنگاران خواست تا از برگزاری این گونه نشستها استقبال نموده و سئوالات خود را از مسئولان استان مطرح نمایند .

خجسته پور گفت : در روزهای گذشته مواردی در رابطه با مسایل بهداشتی و درمانی مطرح شده بود که برای تنویر افکار عمومی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و مدیران مربوط در این نشست حضور پیدا کردند.

ایشان وجود دو دانشگاه علوم پزشکی و بخش درمان تامین اجتماعی را ظرفیتی برای ارنقا سلامت در استان عنوان نمود و اضافه کرد :  در کارگروه‌های مختلف استانی از ظرفیت علمی مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان برای مقابله با بیماری سرطان و دیگر برنامه های علمی استفاده می شود.

خجسته پور همچنین گفت : دو مرتبه در ماه های اخیر سفر وزیر بهداشت به استان سمنان انجام شد و سفر وی به شهرستان‌های سمنان در ماه‌های گذشته به نسبت دیگر استان‌های کشور بی سابقه است.

ایشان با اشاره به فعالیت های حوزه سلامت در استان گفت: در آموزش پزشکی، مراکز تخصصی و بهداشتی، اقدام‌های خوبی در استان حال انجام است.

ایشان همچنین با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد پیدا شدن قرص های مشکوک در برخی مواد غذایی گفت : وجود قرص مشکوک در کیک و کلوچه‌ها یک جنگ روانی است و باید باور کنیم که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان با رویکردهای از این دست درصدد ضربه به کشور هستند.

ایشان اضافه کرد : دشمنان با تحریم دارو به ملت ایران رحم نمی‌کنند و  نظام جمهوری اسلامی قبل از اجرای هر سیاستی به دنبال مسایل اخلاقی و اعتقادی است.

وی یادآور شد : به یقین وجود قرص در کیک و کلوچه ها دسیسه دشمنان است و بررسی‌ها در ارتباط با این مورد در استان سمنان در حال انجام است و مغازه‌داران مواد غذایی را از شرکت‌های معتبر تهیه کنند.معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین اظهار داشت :پدافند غیرعامل، گروه های امنیتی و اطلاعاتی در حال رسیدگی به موضوعات اخیر در بحث کیک آلوده به قرص هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.