کد خبر : 2922
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
-

اهدای یک شی تاریخی توسط مادر شهید به موزه سمنان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از اهدای “شیء تاریخی” توسط یک مادر شهید به موزه گرمابه پهنه سمنان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مهدی جمال روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با  فرهنگ سازی در خصوص حفاظت بهینه از اموال تاریخی – فرهنگی و نیز جلب مشارکت اجتماعی،

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از اهدای “شیء تاریخی” توسط یک مادر شهید به موزه گرمابه پهنه سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مهدی جمال روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با  فرهنگ سازی در خصوص حفاظت بهینه از اموال تاریخی – فرهنگی و نیز جلب مشارکت اجتماعی، یک قطعه کوزه سفالی قرمز رنگ مربوط به دوره تاریخی، توسط مادر شهید خطیری از اهالی روستای لرد خطیرکوه، بخش شهمیرزاد، شهرستان مهدیشهر به موزه سمنان اهدا شد.
وی با درخواست مشارکت همگانی در زمینه تحویل اشیای یافت شده برای حفاظت از این آثار یادآور شد: این اقدام شایسته برای حفاظت از آثار تاریخی و باستانی منطقه بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: پس از بررسی و کارشناسی، این شی در موزه گرمابه پهنه سمنان، در معرض نمایش علاقه مندان و عموم قرار می گیرد.
روستای لرد خطیرکوه در 45 کیلومتری شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد و در شمال سمنان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.