کد خبر : 3070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
-

طرح اکرام ایتام استان سمنان در رتبه دوم کشور قرار گرفت

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: طرح اکرام ایتام استان سمنان و کرمانشاه به‌صورت مشترک با تحقق ۱۲۵ درصدی از برنامه‌های تعهد شده در رتبه دوم کشور قرار گرفت. به گزآرش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری افراد تحت

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: طرح اکرام ایتام استان سمنان و کرمانشاه به‌صورت مشترک با تحقق ۱۲۵ درصدی از برنامه‌های تعهد شده در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

به گزآرش پایگاه خبری کارنامه فردا، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا هشت میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره‌مند شدند، تصریح کرد: بر این اساس ۱۲۵ درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان با تحقق ۱۲۹ درصدی برنامه‌های اکرام ایتام در رتبه نخست کشور قرارگرفته است، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام استان سمنان و کرمانشاه با تحقق ۱۲۵ درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به‌صورت مشترک در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

مسعودیان راد گفت: ۳۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی و تحت حمایت قرارگرفته‌اند که نیاز به کمک مالی و حامی دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از این عزیزان به یاری ۱۴۰۰۰ حامی نیاز است تأکید کرد: با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت نمایید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس https://portal.emdad.ir/در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.