کد خبر : 3152
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
-

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده به استان سمنان سفر خواهد کرد

دکتر ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، به منظور بازدید از چند طرح اقتصادی و فرهنگی حوزه زنان و خانواده ، فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه به استان سمنان سفر خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت الله یحیائی ، سخنگوی استانداری با اعلام این خبر افزود

دکتر ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، به منظور بازدید از چند طرح اقتصادی و فرهنگی حوزه زنان و خانواده ، فردا سه شنبه ۱۷ دی ماه به استان سمنان سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حجت الله یحیائی ، سخنگوی استانداری با اعلام این خبر افزود : خانم دکتر ابتکار در صبح روز سه شنبه ۱۷ دی ماه با استقبال رسمی مسئولان ارشد استان وارد سمنان و پس از ملاقات با استاندار ، بمنظور طرح و تصویب سند ارتقاء زنان و خانواده ، در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان شرکت خواهد کرد.
سخنگوی استانداری سمنان گفت : دکتر ابتکار همچنین در ادامه ی سفر خود نشستی با بانوان موثر استان داشته و طی آن گزارش طرح استاندارد سازی محصولات سالم ، مشاغل خانگی و گفتگوی ملی خانواده را خواهد شنید.
یحیائی اضافه کرد : بازدید از گلخانه مجری طرح استاندارد سازی محصولات سالم با جهاد کشاورزی در حومه شهرستان سمنان و همچنین بازدید از صندوق خرد زنان داور آباد ، از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده به استان سمنان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.