کد خبر : 10336
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
-

ساخت و تکمیل سه باب خانه عالم در روستاهای محروم استان سمنان

 مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با احمدی مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان دیدار کرد. ​ به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا،  مهدی کاشفی در این جلسه با اشاره به ظرفیت خوب ماشین آلات به روز و نیروی انسانی مناسب در این قرارگاه گفت: قرارگاه محرومیت زدایی استان آماده انعقاد تفاهم

 مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با احمدی مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان دیدار کرد.

به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا،  مهدی کاشفی در این جلسه با اشاره به ظرفیت خوب ماشین آلات به روز و نیروی انسانی مناسب در این قرارگاه گفت: قرارگاه محرومیت زدایی استان آماده انعقاد تفاهم نامه های مشترک به منظور ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی در سطح استان است. 


وی با بیان اینکه اولویت قرارگاه محرومیت زدایی استان رسیدگی به روستاها و مناطق محروم است تصریح کرد: این قرارگاه آماده استفاده از همه ظرفیت و توان خود در جهت محرومیت زدایی و توسعه مناطق کم برخوردار در استان است.

در این جلسه مقرر شد سه باب خانه عالم با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی استان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مناطق محروم از روستاهای شهرستان گرمسار تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.