کد خبر : 3247
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
-

یشرفت 70 درصدی اجرای پروژه های بخش بیابان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از پیشرفت 70 درصدی پروژه های بیابان از محل صندوق توسعه ملی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی اصغر جلالی با اشاره به پیشرفت70 درصدی پروژه های بخش بیابان که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 تامین اعتبار گردیده است گفت:” عمده

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از پیشرفت 70 درصدی پروژه های بیابان از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علی اصغر جلالی با اشاره به پیشرفت70 درصدی پروژه های بخش بیابان که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 تامین اعتبار گردیده است گفت:” عمده فعالیت های اداره بیابان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی شامل نهالکاری به همراه مراقبت و آبیاری ، مدیریت رواناب به همراه بذر پاشی ، احداث بادشکن زنده ، مدیریت چرا و قرق تاغزار ها می باشد.
جلالی در ارتباط با پروژه های در حال انجام نهالکاری اظهار کرد: نهال مورد نیاز برای اجرای عملیات نهالکاری در سطح 2000 هکتار تامین و در حدود 65 درصد آن اجرا شده و مابقی تا پایان بهمن اتمام می یابد.
ایشان افزود : عملیات مدیریت رواناب به همراه بذر پاشی در سطح 1000 هکتار در 7 شهرستان استان به پایان رسیده است .
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد:” هدف از اجرای این پروژه ها، مقابله با بیابانزدایی، تقویت پوشش گیاهی و… می باشد.
شایان ذکر است پروژ ه های اداره بیایان از محل صندوق توسعه ملی سال 98، 25 پروژه بوده که 7 شهرستان درحال اجرا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.