کد خبر : 3253
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
-

پسر ۱۴ ساله سرخه‌ای با ضربات چاقو به قتل رسید

نوجوان ۱۴ ساله‌ای با هویت(م-ن) در شهر سرخه در اثر ضربات متعدد چاقو شامگاه یکشنبه جان باخت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ حمید مهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی سرخه ضمن تائید خبر قتل یک نوجوان سرخه‌ای، بیان کرد: حادثه چاقوکشی ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه یکشنبه دریکی از محلات شهر به‌فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد

نوجوان ۱۴ ساله‌ای با هویت(م-ن) در شهر سرخه در اثر ضربات متعدد چاقو شامگاه یکشنبه جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ حمید مهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی سرخه ضمن تائید خبر قتل یک نوجوان سرخه‌ای، بیان کرد: حادثه چاقوکشی ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه یکشنبه دریکی از محلات شهر به‌فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که یک نوجوان چهارده‌ساله به ضرب چاقو به شدت مجروح و ضارب از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سرخه ادامه داد: نوجوان مجروح به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد اما تلاش‌ها برای احیای وی فایده‌ای نداشت و وی جان به جان آفرین تسلیم کرد لذا با مرگ این نوجوان، تحقیقات پلیس و با همکاری شاهدان عینی وارد فاز جدیدی شد که به شناسایی و دستگیری متهم انجامید.

مهرابی با بیان اینکه پرونده حادثه شب گذشته در سرخه به مراجع قضائی ارسال و فرد دستگیر شده نیز تحویل دادگستری می‌شود، گفت: تحقیقات برای علل قتل این نوجوان هنوز ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.