کد خبر : 3752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
-

انتقال آب دریای خزر جزء طرح‌های اولویت‌دار استان سمنان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: انتقال آب خزر به فلات مرکزی، آزاد راه حرم تا حرم و توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی به عنوان سه طرح شاخص و اولویت‌دار عمرانی و اقتصادی استان سمنان معرفی شد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منوچهر فخری در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: انتقال آب خزر به فلات مرکزی، آزاد راه حرم تا حرم و توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی به عنوان سه طرح شاخص و اولویت‌دار عمرانی و اقتصادی استان سمنان معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منوچهر فخری در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار استان در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: برای اجرای طرح احداث آزادراه حرم تا حرم باید پیمانکار با توجه به زمان‌بندی‌های انجام شده به تعهدات خود عمل کند.
وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان مردم استان تاخیر در اجرای طرح عمرانی ساخت آزادراه حرم تا حرم را نمی پذیرند و باتوجه به آمار قابل توجه واژگونی خودرو و سوانح رانندگی در جاده‌های استان، روند تکمیل آزاد راه حرم تا حرم سرعت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه، انتقال آب خزر از به فلات مرکزی از مطالبه‌های جدی اقشار مردم استان است، ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ این طرح دارای ردیف بودجه شد.
وی اضافه کرد: توجه به فراوری و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی به عنوان طرح شاخص در دستور کار قرار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار محترم سمنان و دیگر مسئولان به اجرای طرح‌های شاخص و اولویت‌دار تاکید دارند و براساس زمان‌بندی برای اجرای این طرح اقدام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.