کد خبر : 3843
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
-

عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از پیشرفت 50 درصدی عملیات اجرایی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی گفت : یکی از موثرترین مواردی که می تواند به عنوان راهکار مناسب برای کاهش تلفات جاده ای

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از پیشرفت 50 درصدی عملیات اجرایی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی گفت : یکی از موثرترین مواردی که می تواند به عنوان راهکار مناسب برای کاهش تلفات جاده ای و افزایش ایمنی مورد استفاده قرار گیرد ، شناخت دقیق پارامترهای موثر و میزان اثربخشی آن ها در تصادفات است .
منصورکیایی با اشاره به اهمیت محور بزرگراهی تهران – مشهد افزود : محور ایوانکی – گرمسار یکی از محورهای مهم استان بوده که در بیشتر مقاطع زمانی ترافیک قابل ملاحظه ای را داراست ، بمنظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات در این محور عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار بطول هشت و نیم کیلومتر شامل پخش و تراکم مصالح اساس به ضخامت 15 سانتی متر آغاز شده و تاکنون بیش از پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت : این عملیات شامل انجام عملیات خاکی ، تعریض 11 دهانه پل و پخش آسفالت بوده که با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال درحال انجام است .
وی در پایان گفت : مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده های مواصلاتی داشته وامید واریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.