کد خبر : 3906
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
-

پوشش ارتباطی مطلوب جاده های استان سمنان درسفرهای نورورزی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به پوشش ارتباطی مطلوب استان در سفرهای نوروزی گفت: پایش پوشش ارتباطی جاده های استان و مراکز گردشگری به طور مستمر در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید یاسر حسن پور با اشاره به بررسی برخی موانع و مشکلات ارتباطی استان و

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به پوشش ارتباطی مطلوب استان در سفرهای نوروزی گفت: پایش پوشش ارتباطی جاده های استان و مراکز گردشگری به طور مستمر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید یاسر حسن پور با اشاره به بررسی برخی موانع و مشکلات ارتباطی استان و پایش پوشش ارتباطی مستمر روستاها و جاده های استان خاطرنشان کرد: پس از بررسی موانع، اپراتورها موظف شدند موانع مربوط به پوشش ارتباطی در جاده‌ها و مناطق روستایی استان را طبق تعهدات پروانه ای  قبل از شروع ایام مسافرتهای نوروزی رفع کنند.

حسن پور با تاکید بر اینکه تعهدات اپراتورها در پوشش جاده های اصلی و روستاهای بالای 20 خانوار است، افزود: بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، اپراتورها موظف به ایجاد پوشش شبکه سیار در شهرها، روستاهای بالای بیست خانوار و جاده های اصلی و توسعه و بروزرسانی براساس آخرین وضعیت اعلامی از سوی نهادهای ذیربط می باشند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه با بیان اینکه تلاش اپراتورها عمل به تعهدات است، اظهار کرد: ممکن است با توجه به گستردگی استان نقاطی وجود داشته باشد که در تعهد هیچ یک از اپراتورها نباشد اما قطعا نقاط اصلی و گردشگری استان در پوشش کامل ارتباطی قرار داشته و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد لذا مسافران نوروزی اطمینان داشته باشند که پوشش ارتباطی مطلوب در سراسر استان وجود دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.