کد خبر : 3959
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
-

مدارس استان سمنان تا پایان هفته تعطیل شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذشده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمد دستورانی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبر نگاران با بیان اینکه مدارس استان تا پایان هفته تعطیل اعلام‌شده است،

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذشده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،

محمد دستورانی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبر نگاران با بیان اینکه مدارس استان تا پایان هفته تعطیل اعلام‌شده است، ابراز داشت: این تعطیلی شامل دوره‌های تحصیلی شامل مراکز پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی استان سمنان نیز می‌شود.

وی بابیان اینکه این مراکز سه‌شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم اسفندماه تعطیل اعلام شدند، افزود: این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان اضافه کرد: براین اساس کلاس‌های آموزشی و فوق‌برنامه کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و برنامه‌های تجمعی اردوگاه‌های استان نیز برگزار نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.