کد خبر : 1497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
-

فصل تازه برای تعامل سازنده در توسعه گردشگری شهری سمنان

شهرداری سمنان و اتاق بازرگانی ، راه های تعامل سازنده در توسعه گردشگری شهری سمنان را در نشستی بررسی کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمودرضا دارایی مدیر گردشگری سمنان با بیان این مطلب افزود : به منظور ارائه ایده های نو و با توجه به نیاز شهر در راستای شناسایی و حمایت موثرین

شهرداری سمنان و اتاق بازرگانی ، راه های تعامل سازنده در توسعه گردشگری شهری سمنان را در نشستی بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمودرضا دارایی مدیر گردشگری سمنان با بیان این مطلب افزود : به منظور ارائه ایده های نو و با توجه به نیاز شهر در راستای شناسایی و حمایت موثرین گردشگری شهری از یکسو و تلاش به منظور برقراری ارتباط بین فعالان اقتصادی با فعالان صنعت گردشگری از سوی دیگر نشست مشترک بین شهرداری سمنان و با حضور سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان و اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد .

دارایی، هم افزایی برنامه های مشترک در زمینه تقویت موضوعات وابسته به حوزه گردشگری ، مشارکت برای حمایت از فعالان حوزه گردشگری و تعریف برنامه هایی که موثرین گردشگری شهری را به هم نزدیک کند از مهمترین محورهای گفتگوی این نشست برشمرد و افزود: رسیدن به این اهداف عالی نیازمند همدلی و هم افزایی بین بخشی نهادهای مرتبط من جمله اتاق بازرگانی است.

وی در پایان بیان داشت در این نشست به چگونگی استفاده از ظرفیت کویر جنوب سمنان و ظریف حوزه های مرتبط با اتاق بازرگانی ، مباحثی مطرح شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.