کد خبر : 3992
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
-

کشف 17هزار ماسک احتکار شده در “پاکدشت”

فرمانده انتظامي “پاکدشت” از کشف 17 هزار ماسک احتکار شده در این شهرستان خبر داد. به گزلرش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ” قباد خنجري” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پي کسب خبري مبني بر احتکار مقادير زيادي ماسک توسط فردي در سطح “پاکدشت” موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت

فرمانده انتظامي “پاکدشت” از کشف 17 هزار ماسک احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزلرش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ” قباد خنجري” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پي کسب خبري مبني بر احتکار مقادير زيادي ماسک توسط فردي در سطح “پاکدشت” موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پليسي مشخص شد، متهم از نسخه پيچان داروخانه اي در تهران است که با همدستي 2 نفر دیگر اقدام به تهيه ماسک از تهران کرده و با توجه به بار رواني ايجاد شده در سطح جامعه در پي شیوع ويروس کرونا قصد سوداگري در بازار ماسک را داشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسايي محل اختفاي متهمان در يک عمليات هماهنگ ماموران موفق به دستگيري 3 متهم و کشف 17هزار عدد ماسک شدند.

سرهنگ خنجری افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی به اتهام خود اعتراف و اظهار داشتند که ماسک هاي کشف شده را به قيمت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از تهران خریداری کرده و قصد داشتند با سودي سرشار در شهرستان “پاکدشت” به فروش برسانند.

فرمانده انتظامي “پاکدشت” در خاتمه بیان داشت: متهمان به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی عامل اصلی احتکار ماسک ها در تهران ادامه دارد.#


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.