کد خبر : 4175
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲:۲۴
-

استقرار تیم های هلال احمر استان سمنان در مبادی ورودی شهرها

‍ تیم های هلال احمر استان به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی در خط اول تفکیک مسافرین ورودی، در ایستگاه های ویژه ای که در مبادی ورودی شهرهای استان قرار گرفته اند، استقرار یافتند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا مدیرعامل استان با اعلام این خبر گفت: تیم های جمعیت هلال احمر استان با همکاری

‍ تیم های هلال احمر استان به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی در خط اول تفکیک مسافرین ورودی، در ایستگاه های ویژه ای که در مبادی ورودی شهرهای استان قرار گرفته اند، استقرار یافتند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا مدیرعامل استان با اعلام این خبر گفت: تیم های جمعیت هلال احمر استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه جهت اجرای طرح کنترل، هشدار و اطلاع رسانی کرونا با ارائه توصیه های بهداشتی، رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا به مسافرین ورودی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تعداد ۱۵ پایگاه در مبادی ورودی شهرها استقرار یافته و مقرر گردیده در صورت تامین دستگاههای تب سنج و امکانات محافظت فردی توسط دانشگاه در این پست ها داوطلبان دمای بدن مسافرین ورودی به استان را اندازه گیری کنند و در صورت تب بالا و مشکوک بودن برای اقدامات تشخیص تخصصی آن ها را به گیت بهداشت و درمان مستقر در محل هدایت کنند.

مظفرمحمدخانی تصریح کرد: همچنین دراین پست ها اطلاع رسانی به مسافران در ورودی شهرها انجام می شود تا آن ها اطلاعات لازم را در مورد ویروس کرونا داشته باشند و با خطرات احتمالی آشنا شده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند. برای آگاهی و اطلاع رسانی مسافرین در خصوص کرونا، بروشورهایی نیز تهیه شده و بین مسافران توزیع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.