کد خبر : 20184
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
-

صادرکنندگان برگزیده استان سمنان انتخاب می شوند

صادرکنندگان برگزیده استان سمنان انتخاب می شوند
‍  سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی خبر داد.؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ناصر تبیانیان با اعلام این خبر گفت: بنا به اعلام سازمان توسعه تجارت ایران فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۵ آذرماه سالجاری آغاز می شود و بنگاه های صادراتی می توانند در این فرایند شرکت کنند.

وی افزود: صادرکنندگان محترم برای مشارکت در فرآیند مذکور میتوانند از تاریخ فوق لغایت ۲۵ آذرماه با مراجعه به سامانه topexporters.tpo.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بازه زمانی مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان تصریح کرد: بنگاه های صادراتی در حوزه های صنعت ، معدن ، کشاورزی ، خدمات ، بازرگانی عمومی گردشگری ، فنی و مهندسی و …. می توانند از تاریخ شروع ثبت نام با رعایت الزامات مندرج در شاخص ها و در گروههای کالایی تعیین شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارک اقدام نمایند.

ناصر تبیانیان با اشاره به اینکه حداقل درصد ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان متقاضی حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی ۶۰ درصد می باشد ، اظهار داشت: از آنجا که ملاک صحت سنجی و راستی آزمایی فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی ، آمارهای کارشناسی شده گمرک ج.ا.ایران در سامانه جامع تجارت می باشد، متقاضیان بایستی نسبت به رفع مغایرت های احتمالی درخصوص عملکرد صادراتی بنگاه ها در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.