کد خبر : 4225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
-

برپایی 61 پایگاه اطلاع رسانی در استان سمنان

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: “ در صورت مهار ویروس کرونا، 61 پایگاه اطلاع رسانی در استان سمنان برپا خواهد شد “. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردامهدی جمال امروز در گفت و گویی افزود: این پایگاه ها که در مبادی ورودی، بناهای تاریخی و اماکن اصلی شهرها جانمایی شده اند، از ساعت 8 صبح تا 20

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت:  در صورت مهار ویروس کرونا، 61 پایگاه اطلاع رسانی در استان سمنان برپا خواهد شد “.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردامهدی جمال امروز در گفت و گویی افزود: این پایگاه ها که در مبادی ورودی، بناهای تاریخی و اماکن اصلی شهرها جانمایی شده اند، از ساعت 8 صبح تا 20 از طریق راهنمایان به راهنمایی مسافرین می پردازند.

وی گفت:ارائه بروشور و نقشه های گردشگری، شماره تلفن های ضروری، معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی، راهنمایی برای اسکان مسافران و همچنین نظرسنجی از گردشگران بخشی از فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی می باشد.

جمال افزود: در صورت مساعد بودن شرایط و با رویکرد همه جانبه و همکاری اعضای گروه در رعایت مسائل بهداشتی، پایگاه های اطلاع رسانی استان از تاریخ 25 اسفند ماه به طور رسمی فعالیت خود را در 61 نقطه مختلف استان آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 99 به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند داد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.