کد خبر : 4522
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
-

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت:مقابله ایران با کرونا ویروس تحسین برانگیز است.

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت طی بازدیدی که از  چند نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در تهران داشتند، اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله و کنترل کرونا ویروس را قابل تحسین و جالب شمردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از وب سایت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر ریچارد برنان مدیر امور

  • نمایندگان سازمان جهانی بهداشت طی بازدیدی که از  چند نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در تهران داشتند، اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله و کنترل کرونا ویروس را قابل تحسین و جالب شمردند.
  • به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از وب سایت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر ریچارد برنان مدیر امور اورژانس دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت درمنطقه شرق خاورمیانه و دکتر کریستف هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در حاشیه بازدید از نقاهتگاه های سرخه حصار و خاقانی و مرکز بهداشت شمیرانات، اقدامات صورت گرفته در دانشگاه و کشور در راستای مقابله و کنترل کرونا ویروس را بسیار تحسین برانگیز دانستند و سرعت عکس العمل ایران در مقابله با این اپیدمی را بسیار خوب ارزیابی کردند که توانست ظرف مدت ۳-۲ هفته تدارکات لازم برای مواجهه با این شرایط را فراهم کنند.
  • نمایندگان مذکور، وحدت رویه ارگانها و سازمانهای مختلف تحت لوای یک سازمان برای مقابله با این شرایط اپیدمی را ستودنی خوانده و موضوع همکاری ارگانهای مختلف نظیر سپاه، ارتش، بسیج، دانشگاههای علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، نیروهای داوطلب مردمی و سازمانهای مردم نهاد،  شهرداری و … تحت رهبری ستاد مقابله با کرونا در ایران را تحسین برانگیز برشمردند .
  • تعیین و برنامه ریزی ایستگاه های متعدد برای مراقبت از بیماران سطوح مختلف در بیمارستان، نقاهتگاه یا منزل نیز برای این نمایندگان اقدام جالبی بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.