کد خبر : 3825
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۷
-

مردم در خانه ماندن را جدی بگیرند

رییس‌ دانشگاه علوم پزشکی سمنان : مردم باید در خانه ماندن را جدی بگیرند و کسانی که هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند کرونا در کمین آنهاست. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،دکتر نوید دانایی با بیان اینکه همچنان روند ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان رو به افزایش است گفت: مردم باید در خانه

رییس‌ دانشگاه علوم پزشکی سمنان : مردم باید در خانه ماندن را جدی بگیرند و کسانی که هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند کرونا در کمین آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،دکتر نوید دانایی با بیان اینکه همچنان روند ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان رو به افزایش است گفت: مردم باید در خانه ماندن را جدی بگیرند و کسانی که هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند کرونا در کمین آنهاست.

وی از بهبودی و ترخیص بیش از ۵۰ درصد مبتلایان به کرونا در سمنان خبر داد و افزود: تا امروز ۲۳ اسفند ۱۸۷ مورد ابتلا قطعی به ویروس کرونا در سمنان گزارش شده که از این تعداد ۱۴ نفر مربوط به امروز است.

دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز از بهبودی و ترخیص ۶۲ درصد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: تاکنون از ۱۷۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود، ۱۰۸ نفر با بهبودی کامل ترخیص شده اند.

گفتنی است، رعایت بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، دور شدن از افرادی که علائم بیماری مانند عطسه، سرفه، آبریزش و مشکلات تنفسی دارند از جمله مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.