کد خبر : 4872
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

غربال‌گری بیش از ۲۰ میلیون نفر در طرح پایش مسافران نوروزی هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال‌احمر از غربالگری ۲۰ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۸۶ نفر در اجرا و برگزاری طرح ملی پایش وغربالگری کووید۱۹ در مبادی ورودی و خروجی استان‌های کشور خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، کریم همتی با اعلام این آمار گفت: جمعیت هلال احمر در اجرا و برگزاری این طرح ملی با

سرپرست جمعیت هلال‌احمر از غربالگری ۲۰ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۸۶ نفر در اجرا و برگزاری طرح ملی پایش وغربالگری کووید۱۹ در مبادی ورودی و خروجی استان‌های کشور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، کریم همتی با اعلام این آمار گفت: جمعیت هلال احمر در اجرا و برگزاری این طرح ملی با بهره گیری از توان عملیاتی ۸۴ هزار و ۳۴۴ نفر روز نیروی امدادی و بکار گیری ۹ هزار و ۷۸۰ خودروی عملیاتی و تجهیزات کامل در کنار پلیس، دانشگاه علوم پزشکی و راهداری مشغول خدمات رسانی و انجام وظایف محوله حسب دستورات رئیس جمهور و وزیر بهداشت در پایگاه های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی استان های کشور بوده است.

 وی ادامه داد: در این مدت و در اجرای این طرح ملی از سوی جمعیت هلال احمر سرنشینان هفت میلیون و ۲۱۸ هزار و ۹۷۹ خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان های کشور از سوی نیروهای هلال احمر غربالگری شده اند که ۱۴ هزار و ۱۳۱ نفر از افرادی که دارای علائم تب و علائم‌ مشکوک به کرونا بودند به مراکز درمانی و بیمارستانی ارجاع داده شدند. 

سرپرست جمعیت هلال احمر اضافه کرد: با توجه به ابلاغ رییس ستاد ملی کرونا مسئولیت مدیریت و نظارت بر اکیپ های غربالگری کووید ۱۹ در مبادی ورودی و خروجی های شهرها به هلال احمر واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.