کد خبر : 4960
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
-

۴۲۰ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی در استان توزیع‌شده است، گفت: ۴۲۰ تن میوه شب عید توزیع شد. به گزآرش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل ضمن بیان اینکه در ایام نوروز ۹۹ و اسفندماه سال گذشته ۴۲۰ تن میوه شب عید شامل

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی در استان توزیع‌شده است، گفت: ۴۲۰ تن میوه شب عید توزیع شد.

به گزآرش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل ضمن بیان اینکه در ایام نوروز ۹۹ و اسفندماه سال گذشته ۴۲۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال توزیع در استان شده است، اظهار داشت: از این میزان ۱۵۰ تن سیب و ۲۷۰ تن پرتقال بود که در مراکز عرضه ستاد تنظیم بازار توزیع شد.

وی بابیان اینکه توزیع میوه شب عید همه‌ساله در آستانه نوروز آغاز می‌شود و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد، تأکید کرد: درمجموع یک هزار و ۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در سطح استان سمنان توزیع‌شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته بیان کرد: توزیع این اقلام با توجه به شرایط بحرانی در روزهای شیوع ویروس کرونا باهدف تنظیم و مدیریت بازار و کنترل این بحران انجام‌شده است و فعالیت‌های این ستاد در راستای توزیع اقلام اساسی همچنان ادامه دارد.

تشنه دل در ادامه بابیان اینکه در این مدت ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۸۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: ۳۵ تن مرغ گرم نیز در ایام تعطیلات نوروزی باهدف پاسخ به تقاضای مردم توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبودند، بیان کرد: این صنوف بدون وقفه به کار خود ادامه دادند و هیچ‌یک از دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی خللی در کار آنان ایجاد نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.