کد خبر : 5244
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۷
-

تمامی مبادی ورودی و خروجی مراتع استان با استقرار یگان حفاظت شهرستان رصد می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر گفت:همزمان با اجرای طرح مدیریت چرا و کنترل ورود و خروج دام به مراتع تمامی مبادی ورودی و خروجی مراتع استان با استقرار یگان حفاظت شهرستان رصد می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حمید رضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر با اعلام مستقر شدن همکاران یگان حفاظت در

رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر گفت:همزمان با اجرای طرح مدیریت چرا و کنترل ورود و خروج دام به مراتع تمامی مبادی ورودی و خروجی مراتع استان با استقرار یگان حفاظت شهرستان رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حمید رضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهر با اعلام مستقر شدن همکاران یگان حفاظت در پیچ دربند و ورودی رضا آباد جهت کنترل ورود و خروج دام گفت:برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و بهبود پوشش گیاهی، باید زمان ورود و خروج دام در مرتع تنظیم و ساماندهی شود و همزمان با اجرای طرح مدیریت چرا و کنترل ورود و خروج دام به مراتع تمامی مبادی ورودی و خروجی مراتع استان با استقرار یگان حفاظت شهرستان رصد می‌شود.

او مهمترین ماموریت‌های سبزپوشان منابع طبیعی را حفاظت از عرصه منابع طبیعی از طریق اجرای مقررات موضوعه بر اساس طرح‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه، گشت و مراقبت و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به موقع به منظور حفظ و حراست از عرصه منابع طبیعی، کنترل بهره‌برداری از منابع طبیعی طبق قوانین موضوعه، اتخاذ تدابیر، تمهیدات و اقدامات لازم به منظور جلوگیری و مقابله با جرایم مرتبط با وظایف قانونی سازمان عنوان کرد.

عبدوس اظهار داشت: عرصه‌های طبیعی جزو سرمایه‌های ملی و متعلق به همه مردم و نسل‌های آینده است که ضروری است آحاد مردم و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها با منابع طبیعی همکاری لازم را در حفظ و نگهداری از این ثروت‌های الهی داشته باشند.

در پایان رئیس اداره منابع طبیعی مهدیشهرخواستار همکاری مردم و طبیعت دوستان در این زمینه شد و اظهار داشت: تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی در زمینه هر گونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی در سراسر استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.