کد خبر : 5712
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
-

توریع ۶۶ هزار قلم موادبهداشتی در روستا‌ها

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بیش از ۶۶ هزار قلم مواد بهداشتی با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر برای مقابله با شیوع کرونا در این استان توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ابراهیم احسانی گفت: این اقلام شامل ۴۳ هزار و ۳۳۱ عدد ماسک، ۱۲ هزار و ۸۰۸ جفت

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بیش از ۶۶ هزار قلم مواد بهداشتی با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر برای مقابله با شیوع کرونا در این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ابراهیم احسانی گفت: این اقلام شامل ۴۳ هزار و ۳۳۱ عدد ماسک، ۱۲ هزار و ۸۰۸ جفت دستکش و ۶ هزار ژل ضدعفونی کننده بود.

وی افزود: همچنین، چهار هزار و ۲۰۰ سری اقلام بهداشتی و شوینده شامل مایع دستشویی و ضدعفونی کننده، پودر رختشویی و صابون بین خانوار‌های کم بضاعت متاثر از بیماری کرونا در این استان توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: این اقلام بهداشتی با همکاری و تلاش‌های بی‌وقفه داوطلبان هلال احمر استان سمنان توزیع شد.

وی تاکید کرد: هلال احمر استان با همه امکانات در حالت آماده باش است و فعالیت‌های آموزشی و آگاه‌سازی به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا از هیچ تلاشی برای سلامت جامعه دریغ نمی‌کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان ابراز داشت: بسته‌های معیشتی شامل اقلامی مانند انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال تاکنون بین هفت هزار و ۴۲۴ نفر از افراد کم بضاعت متاثر از بیماری کرونا در این استان توزیع شده است.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.