کد خبر : 6066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
-

ایجاد ۱۰ کیلومتر بادشکن در مزارع شهرستان میامی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: ۱۰ کیلومتر بادشکن با همکاری شرکت گل مهر در اطراف مزارع در منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی ایجاد شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمدعلی رضایی افزود: دو هزار نهال به منظور ایجاد بادشکن در اطراف مزارع منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی غرس شد. وی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: ۱۰ کیلومتر بادشکن با همکاری شرکت گل مهر در اطراف مزارع در منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمدعلی رضایی افزود: دو هزار نهال به منظور ایجاد بادشکن در اطراف مزارع منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی غرس شد.

وی ادامه داد: این تعداد نهال با هدف جلوگیری از کاهش خسارت‌های احتمالی در مسیر و جهت باد با تفاهم‌نامه بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی و شرکت گل مهر انجام شده است.

رضایی بیان کرد: در اجرای این طرح، تامین نهال و نظارت برعهده منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی و کاشت، حفاظت و نگهداری از درختان بر عهده شرکت گل مهر است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی تمامی نهال‌های غرس شده را از نوع مثمر دانست و گفت: به منظور استفاده مطلوب و صرفه اقتصادی، نهال‌های غرس شده از نوع سنجد است.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از این طرح ایجاد فضای سبز است که در این راستا نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با توزیع دقیق نهال و نگهداری و آبیاری مناسب از نهال‌های غرس شده به این امر دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.