کد خبر : 6569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
-

طرح ترسیب کربن در شش روستای شهرستان میامی به اتمام رسید

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: طرح ترسیب کربن در شش روستای کلاته‌های شرقی شهرستان میامی به اتمام رسید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از اتمام طرح ترسیب کربن در شش روستای این شهرستان خبر داد و گفت: مشارکت مردم در هر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: طرح ترسیب کربن در شش روستای کلاته‌های شرقی شهرستان میامی به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از اتمام طرح ترسیب کربن در شش روستای این شهرستان خبر داد و گفت: مشارکت مردم در هر پروژه ضامن پایداری آن است و این مسئله در موضوع حفاظت و احیاء منابع طبیعی اهمیت بیشتری دارد. مسائل مربوط به منابع طبیعی با زندگی جوامع محلی در آمیخته است و توفیق هر برنامه نیازمند مشارکت این جوامع خواهد بود بنابراین نقش مردم در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت اهمیت حیاتی دارد.

وی مهمترین هدف این طرح را توانمندسازی جوامع محلی بیان کرد و افزود: در این طرح از مشارکت صندوق‌ها و کمک‌های محلی نیز استفاده شده است.

رضایی ابراز داشت: اجرای طرح ترسیب بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی و صندوق‌های ترسیب کربن کلاته‌های شرقی پویه- ری آباد-کردآباد-حسین آباد-کوهان-بکران با اجرا‌ی پروژه نهالکاری و آبیاری سنواتی در سال ۹۸ به اتمام رسیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی تصریح کرد:مسائل مربوط به منابع طبیعی با زندگی جوامع محلی در آمیخته است و توفیق هر برنامه نیازمند مشارکت این جوامع خواهد بود بنابراین نقش مردم در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت اهمیت حیاتی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.