کد خبر : 6613
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس بین جاده‌ای آهوان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  گفت: ساختمان پایگاه اورژانس بین جاده‌ای آهوان سمنان به همت خیرین سلامت در محور سمنان به دامغان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نوید دانایی با بیان اینکه پایگاه اورژانس بین جاده‌ای آهوان به همت خیرین سلامت در محور سمنان به دامغان افتتاح شد گفت: این مرکز به همت خیرین (برادارن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  گفت: ساختمان پایگاه اورژانس بین جاده‌ای آهوان سمنان به همت خیرین سلامت در محور سمنان به دامغان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نوید دانایی با بیان اینکه پایگاه اورژانس بین جاده‌ای آهوان به همت خیرین سلامت در محور سمنان به دامغان افتتاح شد گفت: این مرکز به همت خیرین (برادارن خوشکار) با زیر بنای ۱۷۰ متر مربع و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بنا شده است.

وی با اشاره به استقرار یک دستگاه آمبولانس مجهز توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این پایگاه افزود: این پایگاه با امکانات کامل آماده خدمات دهی به مسافران است.

دانایی افزود: تا قبل از این این پایگاه به صورت کانکسی بوده و امیدواریم با احداث این مرکز بتوانیم در جهت افزایش خدمات به مردم گام برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از این محور در تردد بوده و ساخت و تجهیز این مرکز می‌تواند کمک زیادی به ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.