کد خبر : 7134
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
-

۴۰اقامتگاه بومگردی در شاهرود راه‌اندازی شده است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهرودگفت: ۴۰ اقامتگاه بومگردی باهدف توسعه گردشگری ارزان در شهرستان شاهرود راه‌اندازی شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حمیدرضا حسنی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهرود در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بابیان اینکه توجه بهگردشگری و صنایع‌دستی به‌مثابه یکی از راه‌های اشتغال‌زایی و تولید

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهرودگفت: ۴۰ اقامتگاه بومگردی باهدف توسعه گردشگری ارزان در شهرستان شاهرود راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حمیدرضا حسنی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهرود در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بابیان اینکه توجه بهگردشگری و صنایع‌دستی به‌مثابه یکی از راه‌های اشتغال‌زایی و تولید مدنظر است، گفت: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری هم‌اکنون ۱۱۶ تأسیسات گردشگری در شاهرود فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه در تعطیلات عید فطر شاهرود میزبان نزدیک به هفت هزار گردشگر بود که این امر نشان می‌دهد ظرفیت‌های وسیعی در این شهرستان برای جذب گردشگر وجود دارد، افزود: ۴۰اقامتگاه بومگردی در این شهرستان فعال است.

رئیس میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه این شهرستان همچنین دارای ۴۰ مسافرخانه و هتل است، بیان کرد: این زیرساخت‌ها برای تبدیل شاهرود از معبر به مقصد گردشگری نقش‌آفرینی خوبی دارند.

حسنی به بیان ضرر‌های کرونا به گردشگری شاهرود اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان به بخش گردشگری شهرستان در این چهار ماه ضرر واردشده است.

وی از برگزاری چند جشنواره گردشگری به‌عنوان یکی از راه‌های جلوگیری از ضرر بیشتر بخش گردشگری شهرستان یادکرد و گفت: پرداخت اقساط وام‌ها دچار مشکل هستند یکی دیگر از راهکار‌های جبران ضرر‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.