کد خبر : 7420
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
-

برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی استان سمنان در دوران کرونا

همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دوران کرونا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مجتبی نور محمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همزمان با دهه

همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دوران کرونا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

مجتبی نور محمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) همایش تجلیل از فعالان قرآنی در دوران کرونا با تجلیل از تلاش این موسسات به خاطر تداوم فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و فرهنگی بر بستر فضای مجازی گفت: این همایش مرحله اول از تجلیل فعالان قرآنی در این استان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ موسسه قرآنی زیر پوشش این اداره کل در استان سمنان فعالیت دارند افزود: این موسسات به رغم تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری در ایام شیوع کرونا با استفاده ازفضای مجازی موفق به اجرای برنامه‌های قرآنی و آموزشی خود شدند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: ارائه فعالیت‌های قرآنی و آموزشی توسط دو تن از مدیران موسسه‌های قرانی شهرستان‌های شاهرود و سمنان از دیگر برنامه‌های این همایش بود و اجرای برنامه تواشیح به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) توسط گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی معراج قم نیز حال و هوای خاصی به این همایش بخشید.

در این همایش از ۱۱ موسسه قرآنی استان سمنان به دلیل فعالیت‌های گسترده در دوران کرونا با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بینایی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استانی تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.