کد خبر : 7799
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
-

سید حسین زرگر رئیس هیئت فوتبال استان سمنان شد

در پی برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان سمنان با حضور مسئولانی از فدراسیون و ورزش و جوانان استان، حسین زرگر داور بین‌المللی به عنوان رئیس هیئت فوتبال سمنان انتخاب شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، پس از ماه‌ها کش و قوس و و تأخیر عجیب و غریب در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه

در پی برگزاری مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان سمنان با حضور مسئولانی از فدراسیون و ورزش و جوانان استان، حسین زرگر داور بین‌المللی به عنوان رئیس هیئت فوتبال سمنان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، پس از ماه‌ها کش و قوس و و تأخیر عجیب و غریب در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در پی حواشی پدید آمده پیرامون ریاست رضا علی رئیس سابق هیئت فوتبال استان سمنان، که به ابقای وی به عنوان سرپرست هیئت تا برگزاری انتخابات منتهی شد، بالاخره انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بهاروند سرپرست فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد حسین زرگر داور نامی فوتبال استان سمنان و کشورمان با ۱۷ رأی از ۲۰ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان سمنان انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.