کد خبر : 8282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
-

۲۷۳ میلیارد ریال طرح آبفا در استان سمنان بهره‌برداری شد

آیین افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در قالب پویش “الف- ب- ایران” با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد طاهری در حاشیه آیین افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در قالب پویش “الف- ب-

آیین افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در قالب پویش “الف- ب- ایران” با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد طاهری در حاشیه آیین افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح‌های آب و فاضلاب استان سمنان در قالب پویش “الف- ب- ایران” که در محل طرح افتتاحی تصفیه‌خانه فاضلاب شهیمرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر برگزار شد گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب در شهمیرزاد هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه روش تصفیه در این مکان لجن فعال است، بیان‌کرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهمیرزاد چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز است و ۱۸ هزار نفر جمعیت از مزایای اجرای این طرح برخوردار می‌شوند.

او تصریح کرد: ۹ هزار متر طول شبکه جمع آوری فاضلاب و ۳ هزار متر طول خط انتقال طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد است.

محمد طاهری اظهار داشت: اجرای طرح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد سال ۹۲ آغاز شد.

۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آب‌رسانی به ۱۹ روستا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۹ روستای استان در قالب پویش “الف- ب- ایران” هزینه شد.

وی اضافه کرد: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن زمینی و هوایی، استانداردسازی انشعابات، احداث خط انتقال و اجرای سامانه تله‌متری از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز در زمینه آبرسانی به روستا‌های استان سمنان در قالب پویش “الف- ب- ایران” است.

محمد طاهری تصریح کرد: طرح‌های آبرسانی در ۱۹ روستای استان سمنان در قالب این پویش در هشت روستای خارتوران شاهرود، ۹ روستای فاز سوم مجتمع ۷۵ روستایی گرمسار و آرادان و یک روستا در هر یک از شهرستان‌های مهدیشهر و میامی است.

او بیان کرد: پنج هزار و ۳۷۳ نفر در ۱۹ روستای استان سمنان از مزایای اجرای طرح‌های آبرسانی در قالب پویش “الف- ب- ایران” بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: شبکه توزیع آب به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر، خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۴۰۰ متر، هشت باب مخزن هوایی به حجم ۳۸۵ مترمکعب و یک باب مخزن زمینی به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب از جمله طرح‌هایی است که در قالب پویش “الف- ب- ایران” در استان اجرا شد.

هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است و در شانزدهمین هفته از این پویش طرح‌های آبرسانی با اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.