کد خبر : 20965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
-

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در بازار نفت

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در بازار نفت
ندای مردم-فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهمی که باشیوه سرمایه گذاری در بازار نفت ۳۰۰ میلیارد ریال از ۴۰ شاکی در شهرستان شاهرود کلاهبرداری کرده بود ، خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم دو استان  ،سردار جلیل موقوفه ئ افزود : در پی مراجعه تعدادی مال باخته به کلانتری کلاته خیج شهرستان شاهرود مبنی بر اینکه فردی با ترفند سرمایه گذاری در بازار نفت مبلغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است به سرعت پرونده تشکیل و بررسی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات فنی و تخصصی دریافت که فرد کلاهبردار با شیوههای متعددی به افراد وعده داده که با سرمایه گذاری در بازار نفت به سود بسیار زیادی خواهند رسید اضافه کرد : در این ترفند مالباختگان هر گونه اموال منقول و غیر منقول خود را فروختند و به متهم پرداخت کردند .

به گفته سردار موقوفه ئی بعد از گذشت مدتی خبری از سود رویایی نشد و مالباختگان متوجه شدند فرد کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است .

این مقام ارشد انتظامی استان به فعالیتها و زحمات شبانه روزی ماموران در راستای شناسایی متهم اشاره کرد و اظهار داشت : سرانجام پیگیریهای مستمر پلیس نتیجه داد و ضمن شناسایی کلاهبردار فراری طی عملیات غافلگیرانه ای در مخفیگاهش دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان از اعتراف متهم و تکمیل و ارسال پرونده به دادسرا خبر داد و خاطرنشان کرد پرداخت سودهای غیر متعارف تحت عنوان سرمایه گذاری یکی از شگردهای رایج کلاهبرداران است و لازم است شهروندان در این زمینه دقت نظر بالایی داشته باشند و به راحتی فریب وعدههای پوچ افراد ناشناس را نخورند .

خبرنگار – آرمین پورتقی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.