کد خبر : 8309
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
-

کمک۵۴۰میلیارد تومان مردم در مرحله اول رزمایش

 رییس کمیته امداد از جمع آوری ۵۴۰ میلیارد تومان کمک در رزمایش نخست مواسات در سطح کشور خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان در ماه محرم نیز ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مرتضی بختیاری از تهیه بیش از ۴۰ هزار تبلت برای دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد خبر داد و بیان

 رییس کمیته امداد از جمع آوری ۵۴۰ میلیارد تومان کمک در رزمایش نخست مواسات در سطح کشور خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان در ماه محرم نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مرتضی بختیاری از تهیه بیش از ۴۰ هزار تبلت برای دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: ۲۸۰ هزار دانش آموز و ۸۱ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته هستند که این تبلت‌ها برای تسهیل در آموزش از راه دور تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این تبلت‌ها بین دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد از تجهیزات لازم برای آموزش از راه دور محروم بودند توزیع می‌شود، بیان کرد: بنیاد مستضعفان ۱۴ هزار تبلت، ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰ هزار تبلت و اپراتورها ۲۵ هزار تبلت را تأمین کردند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۲۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کشور نیاز است، بیان کرد: ۵۰ هزار دستگاه از این تعداد اولویت دارند.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه در رزمایش اول کمک مومنانه ۵۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در ماه رمضان جمع آوری شد، ابراز کرد: ۱۱ میلیارد تومان از این مبلغ صرف تهیه غذای گرم در ماه رمضان شد و همچنین دو میلیون و ۲۰۰ هزار بسته ارزاق هر کدام به ارزش ۱۸۵ هزار تومان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای مسکن مددجویان گفت: تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبادله کردیم که ۲۰ هزار مسکن در روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر باید ساخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.