کد خبر : 8441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
-

بررسی عملکرد صنف کشاورزی استان سمنان در سفر یکروزه دبیر اجرایی صنف کشور

به منظور بررسی عملکرد صنف کشاورزی استان سمنان و برنامه های پیش رو جلسه ای در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی استان تشکیل گردید  ​به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، این جلسه با حضور آقای مهندس ملک زاده دبیر اجرایی صنف کشاورزی کشور و آقای مهندس ادیب معاون دفتر توسعه تعاونی ها و تشکلهای و نظام

به منظور بررسی عملکرد صنف کشاورزی استان سمنان و برنامه های پیش رو جلسه ای در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی استان تشکیل گردید 


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، این جلسه با حضور آقای مهندس ملک زاده دبیر اجرایی صنف کشاورزی کشور و آقای مهندس ادیب معاون دفتر توسعه تعاونی ها و تشکلهای و نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اعضاء هیئت مدیره صنف کشاورزی استان تشکیل گردید .

در ابتدای جلسه عباسپور مدیر تعاون روستایی استان ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام ، عمده ترین دستاوردهای صنف استان در عرصه کمک به تولید کنندگان و رفع مشکلات آنان را برشمرد . وی از آمادگی استان برای اجرای تشکیلات جدید خانه اصناف کشاورزی خبر داد و افزود تا زمان تشکیل صنف جدید ، تشکیلات فعلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد .


پس از گزارش رئیس هیئت مدیره صنف استان و بیان مشکلات موجود در دستیابی صنف در جایگاه اصلی و ایفای نقش دفاع از حقوق تولید کنندگان ، کشاورزان و روستائیان بحث و تبادل نظر شد .


همچنین آقای ملک زاده دبیر اجرایی صنف کشور نیز با اشاره به مسائل عدیده تولید کنندگان و کشاورزان  و نقش صنف در سال جهش تولید ، همدلی و هم افزایی صنف با سایر تشکل ها و دستگاههای اجرایی بخش کشاورزی را حائز اهمیت ویژه دانست و از دبیران اجرایی استان خواست برای این هدف تلاش بیشتری بعمل آورند .


در پایان دبیران اجرایی شهرستانهای به بیان مشکلات قانونی و موانع اجرایی برخی قوانین تسهیل کننده فعالیت کشاورزان پرداختند و آقایان مهندس ملک زاده و مهندس ادیب توضیح اقدامات و پیگیری های بعمل آمده در هر زمینه را به دبیران ارائه نمودند . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.