کد خبر : 8427
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
-

راه‌اندازی ۳۰ خانه هلال در سمنان همزمان با هفته دولت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خبر داد : همزمان با هفته دولت نزدیک به ۳۰ خانه هلال شهری و روستایی در استان سمنان گشایش می‌یابد. به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،مظفر محمدخانی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۰ خانه هلال در استان راه‌اندازی شده است و در آینده نزدیک بر تعداد این خانه ها افزوده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خبر داد : همزمان با هفته دولت نزدیک به ۳۰ خانه هلال شهری و روستایی در استان سمنان گشایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری کار نامه فردا ،مظفر محمدخانی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۰ خانه هلال در استان راه‌اندازی شده است و در آینده نزدیک بر تعداد این خانه ها افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد : خانه‌های هلال در روستاها و مناطق شهری با هدف افزایش تاب‌آوری در جامعه هدف و توسعه فرهنگ خودامدادی راه‌اندازی شده تا درصورت بروز حوادث ، قبل از حضور نیروهای امدادی به مردم کمک کنند.

محمدخانی افزود : خانه های هلال بستری برای آموزش های همگانی و مرکز فراگیری مهارت های امدادی برای شهروندان و هموطنان روستایی است و یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در خانه‌های هلال صورت خواهد گرفت ارائه آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در خصوص مکان خانه های هلال خاطرنشان کرد : بنابه درخواست و نیاز اقشار مختلف مردمی ، اصناف ، ادارات و نهادها و محلات مبنی بر ارایه خدمات عمومی جمعیت هلال احمر با مشارکت داوطلبان به جامعه هدف ، این مراکز با صدور مجوز از طرف هلال احمر راه اندازی می شود و خانه های هلال تا حد ممکن با استفاده از منابع خیرین و داوطلبان به صورت خودگران اداره خواهند شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.