کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
-

سمنانی‌ها ۱.۹ میلیارد ریال در طرح تابستانه امسال کتاب خریدند

معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کتاب در قالب طرح «تابستانه کتاب ۹۹» در استان به فروش رسید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،ابوالفضل صادقی نژاد گفت: طرح تابستانه کتاب ۹۹ با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان و با هدف

معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کتاب در قالب طرح «تابستانه کتاب ۹۹» در استان به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،ابوالفضل صادقی نژاد گفت: طرح تابستانه کتاب ۹۹ با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی مردم به کتاب اجرا شد.

وی افزود: در قالب این طرح بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۱۱۱ هزار ریال کتاب از کتابفروشی‌های طرف قرارداد این طرح در استان سمنان توسط مردم خریداری شد.

صادقی نژاد بیان کرد: در قالب طرح تابستانه کتاب ۹۹ شرایط خرید کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب فروشی‌های عضو طرح فراهم شد و سقف مجاز خرید برای هر خریدار نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پایان ابراز داشت: هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، ۲ کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و ۲ کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند.

در طرح تابستانه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.