کد خبر : 9466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
-

عدم توسعه یافتگی زیر ساخت ها حلقه مفقوده صنعت گردشگری در سوادکوه شمالی (بخش اول )

ابراهیم پورتقی سیدی، فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی به عدم توسعه یافتگی زیرسخت های صنعت گردشگری در شهر سوادکوه شمالی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن یادداشت به این شرح است: سواد کوه شمالی دارای پتانسیل های درخور توجهی می باشد که لازم است به نحو مطلوب و صحیح مورد توجه قرار

ابراهیم پورتقی سیدی، فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی به عدم توسعه یافتگی زیرسخت های صنعت گردشگری در شهر سوادکوه شمالی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن یادداشت به این شرح است:

سواد کوه شمالی دارای پتانسیل های درخور توجهی می باشد که لازم است به نحو مطلوب و صحیح مورد توجه قرار گرفته و با هدایت آن توسط یک مدیریت متمرکز و جانفدا، بستر لازم جهت استفاده حداکثری از این توانمندی مدنظر قرار گیرد.

آنچه که واضح و مبرهن است؛ متاسفانه تاکنون خواسته یا ناخواسته اراده و تصمیمی در جهت تحقق موارد مذکور به طور جدی وجود نداشته و همواره با بیان روشها و راه حل های کلیشه ای و نخ نما شده تبدیل به یک ابزار خاص، جهت تأمین مقاصدی تعیین شده گردیده است. به عبارت دیگر عدم توجه مناسب و پرداختن به مسائلی که در حاشیه مطرح می شود، از این مقوله، موضوعی با محوریت فرعی ساخته است.

اگر عوامل تاثیر گذار در توسعه یک دیار را با دقت بیشتری بازنگری نماییم، مشاهده می شود در این شهرستان به عنوان مجهولات مسئله مطرح است.

هیچ شهری توسعه نمی یابد مگر اینکه عزم و اراده ای جدی در عقبه آن وجود داشته باشد و این مهم میسر نمی شود جز با عزم و اراده ای همگانی که نمود آن باید در رفتار، سکنات و عملکرد کلیه افراد موثر در این زمینه، بویژه مسئولین ارشد، صاحب نظران و اندیشمندان و… این خطه ظاهر شود که متأسفانه در زمینه مذکور، ما فعلا داغداریم و مسؤلین یاد شده در شرایط کنونی، نه صاحب نظرند و نه دارای مدیریت خلاق !!!!

ما با این اقدام پسندیده می توانیم گام نخستین را در این راستا برداشته و شرایط لازم را در جهت تحقق اصل توسعه در شهرستان سوادکوه شمالی فراهم کنیم؛ انشاالله!

در پایان بخش اول این یادداشت، از فرماندار محترم شهرستان به دلیل سختکوشی و همتی که در راستای بسیاری از مسائل زیر بنایی به‌ خرج داد ه است، کمال تشکر و امتنان را دارم.

۹۹/۶/۱۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.