کد خبر : 9165
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
-

پیام مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به مناسبت روز آتش نشان

پیام مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به مناسبت روز آتش نشان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در استان سمنان تبریک گفت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، راضیه شهاب به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در استان سمنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، راضیه شهاب به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در استان سمنان تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به این شرح است:




واژه آتش نشان یا امدادگر، مقدس ترین واژه یا اسم است که همیشه تداعی فرشته نجات را برای مردم دارد و جامعه او را مقدس و یک فرشته نجات می داند.

امروز با توجه به بروز انواع آتش سوزی های کوچک و بزرگ و بالا بودن نرخ وقوع حوادث مختلف، نیروهایی به عنوان تیم های آتش نشانی و نجات سازماندهی شده اند که می بایست در زمان بحرانی در خدمت شهروندان قرار گیرند، امروز در سایه بیداری این عزیزان است که ما در آرامش و اطمینان به سر می بریم.

این طلایه داران ایثارگر با استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه ای که در اختیارشان است سعی در خدمت رسانی به مردم را دارند.نباید فراموش کنیم که بسیاری از آتش نشانان در این راه متحمل آسیب های جبران ناپذیری در حین عملیات شده و به مقام شهادت نائل آمدند. در یک کلام باید بگویم آتش نشانی شغل نیست، بلکه عشق است و آتش نشانان طلایه داران عرصه ایثار هستند که برای نجات جان و مال مردم شبانه روزی در تلاش و کوششند.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش استان سمنان، هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به آن عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور را از خداوند متعال خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.