کد خبر : 9548
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
-

کشف کالای قاچاق در”ارسنجان”

 فرمانده انتظامی شهرستان “ارسنجان” از کشف یک دستگاه بسته‌بندی دستمال کاغذی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سرهنگ  “محمدعلی فرهادی” در گفت‌وگو با خبرنگار ان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان “ارسنجان” در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای

 فرمانده انتظامی شهرستان “ارسنجان” از کشف یک دستگاه بسته‌بندی دستمال کاغذی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سرهنگ  “محمدعلی فرهادی” در گفت‌وگو با خبرنگار ان گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان “ارسنجان” در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی کشف شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد  ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی “ارسنجان” با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های پلیس، مبارزه با قاچاق کالا است و نیروی انتظامی از طریق تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت اقتصادی در جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.