کد خبر : 9736
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
-

از سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان به نام” سمنان من ” رونمایی شد

آیین رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان به نام” سمنان من ” ، با حضور رییس شورا ، شهردار و مدیران شهری در شهرداری سمنان برگزار شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در این مراسم با تاکید بر ارائه مناسب خدمات الکترونیکی به شهروندان و متقاضیان گفت

آیین رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان به نام” سمنان من ” ، با حضور رییس شورا ، شهردار و مدیران شهری در شهرداری سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در این مراسم با تاکید بر ارائه مناسب خدمات الکترونیکی به شهروندان و متقاضیان گفت : راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری سمنان دغدغه ای بوده که از قبل وجود داشته و در این ایام که بحران کرونا مشکلات عمده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است بیش از گذشته اهمیت یافته است.


به گفته ی شهردار سمنان انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی شایسته فرصتی را فراهم می آورد تا تمامی شهروندان از مراجعه حضوری اجتناب کرده ، به ارایه خدمات الکترونیکی اعتماد کنند و پاسخ درخواست های  خود را از این طریق به دست آورند.


ناظم رضوی اشاره کرد که شهرداری سمنان آمادگی خود را برای پیاده سازی و گسترش خدمات الکترونیک برای تمامی شهرداری های استان اعلام می دارد .


سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان هدف از راه اندازی این سامانه را کاهش مراجعات حضوری مردم و افزایش رضایت شهروندان در ارائه خدمات شهرداری بیان کرد و گفت : با راه اندازی این سامانه، شهرداری سمنان پرچم دار هوشمندسازی فرایندها به شمار می رود . 


پرویزی افزود: کلیه خدمات قابل ارائه مجموعه شهرداری سمنان در این سامانه طراحی شده و شهروندان می توانند با یکبار ثبت نام در این سامانه از تمامی خدمات آن برخوردار گردند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.