کد خبر : 10183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
-

بررسی مسایل و برنامه های مطبوعاتی و رسانه ای شهرستان دامغان

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با فعالان مطبوعاتی در دامغان مسایل و مشکلات و برنامه های مطبوعاتی و رسانه ای این شهرستان را بررسی کرد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در نشست با رئیس و کارشناس مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با فعالان مطبوعاتی در دامغان مسایل و مشکلات و برنامه های مطبوعاتی و رسانه ای این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی در نشست با رئیس و کارشناس مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نماینده خانه مطبوعات در دامغان، مشکلات مربوط به خبرنگاران، موضوع آگهی های دولتی، ایجاد بانک اطلاعات دفاتر نمایندگی مطبوعاتی و … بررسی و به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی گفت: از ۸۷ رسانه دارای مجوز دامغان ۱۲ رسانه دارای مجوز از سامانه جامع مطبوعات کشور به فعالیت رسانه ای اشتغال دارند که این  رسانه ها شامل چهار پایگاه خبری، پنج فصلنامه و دوفصلنامه، یک سالنامه، یک هفته نامه و یک روزنامه کثیرالانتشار استانی است. 

پورتقی با اشاره به وجود ۳۶ نمایندگی و سرپرستی نشریات در استان سمنان گفت: در این استان همچنین ۳۴ کانال و گروه دارای کد شامد در شبکه پیام رسان ایرانی در این استان فعال است.

در نشست مذکور همچنین در خصوص لزوم توسعه کسب و کارها دیجیتالی نیز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.