کد خبر : 10416
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۰۵
-

رئیس قوه قضاییه وارد استان سمنان شد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، در این سفر یک روزه

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا، رئیسی را همراهی می کنند و رئیس قوه قضائیه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.

هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان سمنان و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.

اجرای برنامه های رئیس قوه قضائیه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و البته به لحاظ محدودیت زمانی به صورت فشرده پیش بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.