کد خبر : 10534
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
-

واریز ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به صورت نقدی به حساب دهیاری فرومد/ واریز میلیون تومان از محل ماده ۵۸ در روزهای آینده

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال ۹۸ ، ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به صورت نقدی به حساب دهیاری فرومد واریز شد.همچنین در روزهای آینده هم ۱۰۰ میلیون تومان از محل ماده ۵۸ به حساب روستای فرومد واریز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، صمیمیان افزود:  باتوجه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال ۹۸ ، ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به صورت نقدی به حساب دهیاری فرومد واریز شد.همچنین در روزهای آینده هم ۱۰۰ میلیون تومان از محل ماده ۵۸ به حساب روستای فرومد واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، صمیمیان افزود:  باتوجه به تفریغ بودجه دهیاری فرومد، اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان آمادگی دارد در صورت پیشنهاد طرح، مبلغ ۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات پست بانک با تنفس یکساله و کارمزد هشت درصد برای دهیاری فرومد فراهم نماید.

 وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید اعتبار و حمایت های خوبی از روستای فرومد شد و خدمات رسانی به مردم این منطقه با تمام تلاش ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.