کد خبر : 18056
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
-

مازندران صاحب سبک ها و مدل های نو و فاخر پوشاک است

مازندران صاحب سبک ها و مدل های نو و فاخر پوشاک است
استاندار مازندران با بیان اینکه سبک ها و مدل های نو و فاخر پوشاک بانوان در استان تولید می شود، خواستار برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در تمامی شهرستان ها شد.؛

به گزارش ندای مردم ، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی بانوان با ابراز رضایت از برپایی چنین نمایشگاهی اظهار داشت: تولید لباس‌هایی با مدل‌های ایرانی و اسلامی مورد توجه طراحان و بانوان استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زمینه‌های صادرات توانمندی‌ها و تولیدات پوشاک و صنایع دستی بانوان فراهم شود، گفت: دستگاه‌های دولتی نظیر صمت باید شرایط لازم را برای صادرات کالاها فراهم آورد.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای سبک‌ها و مدل‌های نو و فاخر پوشاک است، افزود: اداره کل بانوان استانداری مبتکر برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی به همراهی میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و فرمانداری‌ها بوده است.

استاندار مازندران خواستار برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی بانوان در تمام شهرهای استان شد و گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها سبب معرفی مبتکران و بانوان خلاق و طراح خواهد شد.

حسینی پور یادآور شد: مازندران باید به محور تولید محصولات پارچه‌ای و پوشاک تبدیل شود و در آینده نزدیک نیز جلسه‌ای با حضور تولیدکنندگان پوشاک در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که سال آینده به تولید کننده البسه و پوشاک به کشورهای مختلف تبدیل شویم.

 

خبرنگار – محمد لک زایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.