کد خبر : 18053
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
-

۲۵۰کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد

۲۵۰کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان از برف روبی ۲۵۰کیلومتر راه های استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۵۰تن شن و نمک استفاده شده است.؛

به گزارش کارنامه فردا،وحید صداقت صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های ورودی شهر سمنان با بیان اینکه همزمان با آغاز زمستان و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان تدابیر لازم برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها به کار گرفته شد، ابراز داشت: شب گذشته ۲۵۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شدند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از انسداد راه‌ها بیش از ۴۵۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان سمنان استفاده شده است، افزود: سامانه بارشی در محورهای سمنان، دامغان و مهدی‌شهر بیش از سایر محورهای استان بوده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ راننده و راهدار با ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین تمام توان خود را برای باز نگه داشتن محورها به کار بستند، ابراز داشت: در برخی راه‌ها عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی همچنان ادامه دارد تا تردد ایمن در تمامی راه‌های تحت پوشش استان برقرار شود.

صداقت در ادامه تصریح کرد: سمنان-دامغان، فولادمحله-دشت بو، دامغان-چشمه علی، دیباج-گلوگاه، شهمیرزاد-فولادمحله، شهمیراد-مهدی‌شهر، شهمیرزاد-چاشم و محورهای روستایی پرور، آبخوری، جام دوزهیر، گرداب و تویه دروار مهمترین محورهایی بودند که روز گذشته در آنها عملیات برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت راهداری در طرح زمستانه برای ارائه خدمات به مسافران در حالت آماده‌باش قرار دارد، افزود: هم اکنون تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از رانندگان درخواست می‌شود تا این موضوع را قبل از حرکت به صورت کامل بررسی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.