کد خبر : 18729
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
-

برترین های چهارمین دوره جائزه ادبی آفتاب در گرمسار تجلیل شدند

برترین های چهارمین دوره جائزه ادبی آفتاب در گرمسار تجلیل شدند
اختتامیه چهارمین دوره جائزه ادبی آفتاب عصر چهارشنبه با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گرمسار برگزار شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، این مراسم که در روستای کوشک گرمسار برگزار شد برترین های این دوره که با رای هیات داوران انتخاب شده اند معرفی و از آنان تجلیل شد.

چهارمین دوره جائزه ادبی آفتاب جشنواره استانی داستان کوتاه به میزبانی شهرستان گرمسار و با شرکت داستان نویسان استان سمنان برگزار شد و بیش از 180 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و مورد داوری قرار گرفت.

در این دوره از جائزه ادبی آفتاب از سه تن از نویسندگان استان به نام های مهدی زارع، عماد عمادی و اسماعیل حاج علیان تقدیر به عمل آمد.
در حاشیه این جشنواره چندین کارگاه داستان نویسی و نقد و بررسی داستان با حضور استادان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره امیرهوشنگ باهنر سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی شهرستان گرمسار و گروهی از داستان نویستان و اهالی ادب و فرهنگ حضور داشتند.

این جائزه ادبی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، انجمن اهل قلم گرمسار، شهرداری و شورای شهر گرمسار، موسسه فرهنگی و هنری آذرنوش و دهیاری و شورای اسلامی روستای کوشک گرمسار برگزار شد.

خبرنگار- سید رضا عظیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.