کد خبر : 19120
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
-

کشف بیش از ۵۹ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک سمنان و کرمان

کشف بیش از ۵۹ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک سمنان و کرمان
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد . ؛

به گزارش ندای مردم دواستان،سید علی میر احمدی “افزود : با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی یکی از عناصر اصلی توزیع مواد مخدر در کشور ، مشخص شد این فرد مقادیر زیادی تریاک را از استان سیستان و بلوچستان به کرمان منتقل کرده و در مخفیگاه خود نگهداری می کند .

وی در ادامه افزود : به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ، ماموران به مخفیگاه وی وارد شدند و مظنون را به همراه همدستش که یک زن بود دستگیر کردند .

سرهنگ میر احمدی تصریح کرد : در بازرسی از این مخفیگاه ۵۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که در فضای خانه جاسازی شده بود کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با روحیه جهادی و پرسنل خدوم باعث شده که قاچاقچیان نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.