کد خبر : 19377
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
-

شهردار جدید سمنان در مراسمی معرفی شد

شهردار جدید سمنان در مراسمی معرفی شد
شهردار جدید سمنان روز شنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان معرفی شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،در این مراسم که در سالن همایش های شهردار سمنان برگزار شد حسین موسوی به عنوان شهردار جدید سمنان معرفی و از تلاش های عباس بابایی سرپرست سابق شهرداری تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم با بیان اینکه فلسفه وجودی تمام مناصب و مسئولیت‌ها “خدمت به مردم” است گفت: اگر مسئولیتی که در آن قرار داریم جایگاه خدمت باشد هم نزد خداوند و هم نزد مردم سربلند خواهیم بود، در غیر این صورت مسئولیت‌ها مانند برخی صندلی‌ها لرزان و متزلزل است و هر لحظه ممکن است فرصت خدمت از انسان سلب شود.
وی ادامه داد: امروز فرصت خدمت به مردم در اختیار شهردار جدید سمنان قرار گرفته است و عملکرد وی نیز در پایان این دوره مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.
مطیعی با تاکید بر اینکه ورودی شهرها معرف فرهنگ و دینداری مردم آن شهر است گفت‌: اگر فردی وارد شهری شود می‌تواند میزان نشاط و دینداری شهروندان، سرسبزی و عمران شهر و توان مسئولان و مدیران آن را تشخیص دهد.
وی کارهای زیربنایی و اساسی مدیریت شهری را مهمتر از ظواهر دانست و تصریح کرد: اگر امروز برخی گذشتگان را به واسطه اقدامات نیکو تحسین می‌کنیم به این دلیل است که آن افراد از ابتدا، بنای خود را خدمت به مردم و انجام کارهای ماندگار قرار داده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: ظاهرسازی، آمارسازی و کارهای تشریفاتی نه ماندگار است و نه برکت دارد، و از شهردار که مجری طرحهای شورای شهر است انتظار است به نیازهای اساسی و زیربنایی سمنان توجه بیشتری داشته باشد.
مطیعی گفت: بحران آب مهمترین مساله نقاط مختلف استان سمنان است اما متاسفانه به نظر می‌رسد آنقدر در مورد آن تذکر داده شده [و اقدامی صورت نگرفته] این مسأله در حال عادی شدن است.
مام جمعه سمنان، اولویت‌بندی کارها در مدیریت شهری را ضروری دانست و اظهر کرد: اگر پروژه‌ها و نیازهای شهر در یک برنامه بلندمدت تعریف شوند، تغییر شهردار نمی‌تواند به روند امور خللی وارد کند.
استاندار سمنان نیز گفت: در این استان در نتیجه وفاق و همدلی اتفاقات خوبی از جمله قرارگیری سمنان جزو ۴۰ شهر جاده ابریشم جهان، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی پس از چند دهه بلاتکلیفی و ساماندهی صنوف مزاحم رقم خورده است.
سیدمحمدرضا هاشمی تاکید کرد: از شهردار جدید تقاضا داریم نسبت به تکمیل پروژه پساب شهر سمنان اقدام کرده و همچنین نسبت به مبلمان شهری و خدمت به زائرین امام رضا (ع) اهتمام جدی‌تری داشته باشد.
استانر سمنان گفت: با عنایت به در پیش بودن سفر، رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی باید بر تکمیل طرح و آماده‌شدن برای میزبانی از دولت سیزدهم اهتمام ورزند.
شهردار سمنان نیز گفت: شهرداری در سمنان قدمت ۹۷ ساله دارد و در ادامه مسیر با تلاش و جدیت و کار شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم مشکلات بر زمین مانده مرتفع شود و یک یادگاری باقی بماند.
محمد موسوی افزود: ساماندهی ورودی‌های شهر سمنان از موضوعات مهم و اولویت‌دار است و یک المان و نماد برای شهر سمنان محسوب می‌شود.
وی گفت: در برنامه‌ریزی انجام گرفته برای شهر سمنان موانع و فرصت‌ها در نظر گرفته شده نیازمند همدلی و اتحاد بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد امور و اهداف هستیم.
شهردار سمنان گفت: آزاد راه حرم تا حرم پروژه‌ای است که نیاز به بازنگری دارد تا از ضلع شمالی شهر سمنان عبور نکند و وارد شهر شود تا دست کم ۱۷ میلیون زائر را از دست ندهیم.
خبرنگار- فاطمه قدوسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.